Pronájem bytu za 2 dny

Pan Lukáš Kolafa má malou rodinnou firmu Home-rent věnující se správě nemovitostí v Praze. On sám si všiml potenciálu TikToku už začátkem roku 2021 a rozhodl se na ní založit firemní profil a zkusil tvořit videa.

Intro

Děkujeme za zhotovení článku společnosti Tiktokuj.cz | Originální článek k dispozici zde

Pan Lukáš Kolafa má malou rodinnou firmu Home-rent věnující se správě nemovitostí v Praze. On sám si všiml potenciálu TikToku už začátkem roku 2021 a rozhodl se na ní založit firemní profil a zkusil tvořit videa.

Zprvu začal natáčet videa sám, ale nebyl příliš spokojený se svým dosahem – měl pouhých 400 zhlédnutí na jednom videu a za celou dobu snahy získal 40 sledujících. Po neúspěšných pokusech se  zúčastnil se proto našeho webináře “Jak na TikTok”, a rozhodl se využít našich služeb – konkrétně mentoringu.

Podrobnosti spolupráce

Během měsíčního mentoringu získal pan Kolafa potřebné know-how o TikToku, aby mohl svůj účet zcela nezávisle spravovat. Během společných konzultací jsme probrali jeho tvorbu, vychytali slabé a silné stránky a změnili jeho způsob přemýšlení TikToku jako takovém. A velmi brzy jsme slavili úspěch. V průběhu prvního měsíce jeho video dosáhlo až 250 000 zhlédnutí.

Za pomoci našeho mentoringu jsme tak firemnímu profilu poskytli podklady pro jeho současnou i budoucí tvorbu. Tvorba se dá využít nejen na TikToku, ale také na dalších sociálních sítích typu Instagram Reels, YouTube Shorts a překvapivě také na LinkedInu. Lukáš zde zveřejnil své video z TikToku a zvýšil tak svůj dosah o 300 %. Díky videím prvotně vyhotoveným pro TikTok dokázal oslovit i potenciální klienty i mimo tuto síť. Na LinkedInu si těchto videí všimlo mnoho lidí, a čtyři z nich se rozhodli svěřit byt na prodej a do správy právě společnosti Home-rent. Pan Kolafa nabírá skrze svá „TikToková“ videa na LinkedInu zhruba 1 až 2 byty měsíčně.

Pan Lukáš Kolafa je prvním realitním makléřem, kterému se v Česku podařilo zviditelnění na TikToku v tak obrovské míře. 

Díky jeho účtu se můžeme přesvědčit, že TikTok není pouze sociální sítí pro děti, ale účinný marketingový nástroj. Dobrým důkazem mohou být i komentáře pod jeho videi. Právě díky konzistentnímu a pravidelnému obsahu, jehož produkci se pan Kolafa během mentoringu naučil,  se vytvořila relevantní komunita, která sdílí své zkušenosti a doptává se komentářích

Panu Kolafovi se povedlo prvenství ve více věcech. Právě po zhlédnutí jeho videí na TikToku proběhla prohlídka nemovitosti k prodeji za 6 milionů korun, která se nakonec i prodala stejnému klientovi, který přišel z TikToku.

Závěr

Tato spolupráce je jasným důkazem toho, že reality jsou na TikToku velké téma, které si tam svou cílovou skupinu najde velmi rychle. I nás v TikTokuj.cz výsledky upřímně překvapily. Jsme rádi, že jsme mohli pomoci inovovat pohled na realitní kanceláře a jejich nabídku.

Poznejte realitní servis, který skutečně funguje

Ozvěte se nám. Jsme zde pro Vás.